Day 5: 10 things about your family.

Och så fortsätter utmaningen då ;)
Räknar även in släkten i denna (a)
1. Jag är ensambarn
2. Tre katter räknas även in i familjen!
3. Jag har fem kusiner, tre på mammas sida, två på pappas (en är "Plastkusin")
4.  Fyra nära släktingar dog inom loppet av ett och et halvt år, vilket har tagit hårt på mig och min familj.
5. Har en stor del av min släkt i norrland (även om den delen i släkten bor lite varstans men räknar dom till norrland även om en bor i Haag och en annan i Sala)
6. Jag har 7 sysslingar på mammas sida, varav Ida är lika gammal som mig och vi har umgåtts en heldel.
7. Egentligen är det bara farmor/farfar, Moster + kusiner som bor nära... alla andra bor typ överallt, bla min farbror som bor i Sthlm!
8. har även en ingift morbror och "ingift" faster (okej dom två är inte gifta meeeen ändå) som jag verkligen ser som en morbror och faster (A)
9. Min moster och jag är väldigt lika enligt folk, ännu mer förr då en av hennes vänner trodde det var hon och en syster som gick på stan med varsitt barn (jag skulle alltså vara mamma till en av mina kusiner enligt vännen) men så är ju inte fallet :)
10. Sen kan jag ju tillägga att utanför mina biologiska släktingar så har jag faktiskt syskon, tre vänner som är mina systrar, storasyster Emelie som alltid tar hand om mig, Lillasyster Stina Lise som jag alltid är överbeskyddande över och min Twiiin som föddes samma dag , i ett annat land men som är lik mig på insidan, Arrie <3

Kommentarer
Postat av: arrie

du ska bara veta hur glad jag blev av att läsa detta <3 TWIIIN <3

2011-09-24 @ 20:07:09
URL: http://audioland.blogg.se/

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0