Day 6: 10 things about your friends.

1. Jag har världens bästa vänner! ;) (sorry att jag förstörde eran tro på att era var bäst men ah sånt e livet (A))
2. Ibland funderar jag på varför folk ens vill umgås med mig, mest för att jag tycker att jag är störd ;) (in a good way)
3. Vännerna som jag har haft längst är mina fina grannar Matilda och Rebecka, som jag kännt sen jag föddes!
4. Jag har väldigt mixade vänner, alla är i princip olika....
5. ... men många har på ett eller annat sätt ett jobbigt förflutet, precis som jag, fast med olika händelser.
6. Närmast mig geografiskt är Rut, och längst ifrån är Ida.
7. Jag har väldigt knäppa vänner, och när jag tänker efter så är ingen riktigt normal men fan vad jag älskar er för det! BLI ALDRIG NORMALA!!!! (Allt in a good way ;))
8. Nästan alla har olika intressen, jag delar dock exempelvis dansen med nårra men mycket av våra intressen skiljer oss åt
9. Tycker det är skönt att ha många av mina vänner i skolan, för jag går aldrig ensam :D
10. Er jag innte träffat på länge.... JAG SAKNAR ER!<3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0