Igång!

Fullsatt verkligen!
Sitter just nu med Engelska läxa som ska vara klar till imorrn!
Och därefter ska jag iväg till Bor å ta en fika på stationshuset med Stina Lise!!! Vi ska även nörda i Pottermore (och jag  ska äntligen få veta vart jag hör hemma ;))
Imorgon är det tjejkväll på stan och ska fixa presenter till kommande födelsedagsfester!
Börjar bli smått jobbigt att alla har veckorna efter varandra, menmen :D
så helgerna går åt till fester och lördag så blire T-centralen med tonår, och om tre veckor är det antagligen klassfest.

Fullt upp! Men bra för då flyger tiden fram till November som jag börjar längta tusan :)!! <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0