Verkligheten nu och då.

Att gå från att vara på livets botten, till att klättra upp till livets topp.
Att skriva texter om en flicka som går fram till livets stup och sedan hoppa, för att sedan skriva texter om allt i livet som är underbart.
Att först bara se mörker för att sedan gå ut i solsken och stanna där.
Att inse att det förflutna är en del av mig som inte ska döljas.
Att förstå att det som hänt har hänt och det är något som alltid kommer vara med i mitt bagage.
Jag har en svårt förflutet, men det viktigaste just nu är att jag ställt mig upp igen och kämpar vidare.
Vill du finnas där? För jag räknar med dig<3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0