Gårdagen, sockerbomb!

Hade en mkt bra dag igår! Började skolan 10.20, slutade 11.00! Hade bara ett seminarie igår och det gick bättre än jag trodde!
Efter  skolan stack jag och Emelie hem till mig och bakade kladdkakemuffins till kvällen och fick även besök av lillkusinen! Hade en asbra eftermiddag med andra ord!
Kl 6 bar det av till Madde som hade födelsedagsfest och alla hade med sig olika desserter, så det blev en rejäl sockerkick, och alla vart i princip tokiga efter det (mer tokiga än vanligt då asså) och det blev med ens mkt lätt att skratta åt sånt som inte ens var kul ;)
Bilder från gårdagen kommer senare :) sålänge får ni en bild på mig och "tåmpis" Emelie :D<3


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0