Schemat för dagen!

Fullt upp idag som alla andra dagar. En kort dag i skolan, nu sitter jag på Litteraturhistoria/vetenskap/whatever den ny heter denna kursen, tråkigt som aset meeeen jag fick VG på provet så jag är nöjd, även om vi hade kalabalik med brandlarm mitt under provet ^^. Om en stund så har jag samhäll, och som i de flesta ämnen vi har nu så är det fritt arbete, ska ha ett seminarie på torsdag/fredag om konflikter.
Sista lektionen är fritt på Naturkunskapen å slutar 12.25.
Sedan är det hem som gäller. Kollade min svenska planering och har en bok plus endel texter att läsa till nästa vecka, plus engelskaboken så jag har lite att göra denna veckan. Och allt annat som ska göras... börjar få lite panik meeeen det ska jag klara, har ju klarat mig hittills sååå :)
Och för att inte glömma så ska  jag tvinga mammi att köpa semlor idag!!!!

Över till lite roligare saker... Madde fyller ju år idag!!! Hela nitton år! Så sttoooooort grattis till dig tjejjen! Och här kommer en fin bild på det! (Ni hittar hennes blogg HÄR, ska lägga in den bland de andra länkarna när jag kommer på hur man gör ;)) Längtar till fredag, kommer bli sååå kul!
GrattisGrattisGrattis!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0