Sur.... Jättesur.

Nej det är inte en citron. Det är bara jag som är i farten. Jag blev idag hackad på min FB. Inget jättegrovt, men det är principen, asarg. Gick ner å skulle prata med rektorn, så träffade jag **** (sätter inte ut namnet här, men vi känner inte varandra å ah long story), som hörde mig pratade med mammi i mobilen medan jag vääntade, så när vi la på så började hon prata med mig, för dsm hade hänt henne. Där hade de lagt in ca100 nya vänner. Inte sååå kul. Så vi gick in samtidigt å prata med rektorn, och hon berättade att hon hittat en IP-adress å berättade senare för mig om hur man gör för att hitta IP-adresser, så imorrn får vi se om jag hitttar nått.
Hoppas verkligen att jag får reda på vem det är, skulle vara roligt å veta vem denna patetiska lortätande lilla padda är. Vet även lite andra saker om de personer som **** hittade på sin datorn, men det skriver jag inte ut här.
Ska inte lägga mer energi på detta, ska vara glad och uppåt för jag ska ha kul imorrn!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0