Today, Tomorrow, Toyota.

Bra på att skriva rubriker jaaao. Idag vaknade jag tidigt, kl nio typ, sååå jag gick upp och bakade scones, helt galet. Men gott vare! Därefter har dagen rullat på, jag har pluggat, denna gång naturkunskap, så jag är en bra bit in i det arbetet nuuu, borde plugga lite engelska å svenska men orkar inte. Har nördat lite sims och har lyssnat en massa musik
Hörde där på morgonen att Whitney Houston har dött eller gått ur tiden som de säger på nyheterna, det finns ingen försköning av döden, säg död istället, men jag blev iaf ledsen, sorgligt att en människa förstör sitt liv på det viset, R.I.P - en av de människor jag verkligen varit avis på, för att jag inte kan sjunga lika bra som hon gjorde.
Imorgon blir det stan, ska minsann fixa mina naglar dåååå! Bilder kommer!
Bilden har jag redigeraaaat, finare än i verkligheten då alltså ;) 


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0