Fredag

Kort sagt om dagen: Syon,Psykologiprov,Labb i två timmar, Sällskap, Fika och hem.

Lite mer berättat så har jag idag haft Psykologiprov om "Känslor och Behov" och psykiska sjukdomar. Det var ett långt prov med lite för lite tid tyckte vissa, och jag håller med dem, jag hade visserligen tid över men jag är en av dem som skriver ganska snabbt (men fult) så ah, men vi får se hur det gick med det provet, vet inte vad jag har för känsla om det.

Var även hos Syon. Pratade om min framtid ;) funderar på att bli lärare. Men nu är frågan: Lärare i Grundskolan 0-3 eller ska jag bli lärare i högstadiet 7-9? Vet inte vad jag vill, men det lutar mot att bli 0-3 lärare, om det blir det valet får framtiden utvisa ;).

Labben sedan var  en två timmars labb på naturkunskapen. Där underrsökte vi salthalt på potatisar (?) och mätte bönors längd. Mätte hela 256 st tillsammans med Emelie. Mkt annorlunda labb :D
Klockan två slutade vi och jag och Emelie gick mot stan, hon var så snäller å höll mig sällskap och hämtade sedan våra biljetter till tåget till Göteborg. Tack för hjeeelpen å sällskapet!

Mötte Sofia (inte "gängets" Sofia utan en kompis som jag känt från musikaltiden) och vi satte oss och fikade på Snipen, satt där från 14.20 till 17.35 så vi hann snacka en hel del, väldigt bra dag idag :D <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0