När sommaren kommer


När sommaren kommer och allt ska vara bra, när friheten ska komma och när livet en gång till ska börja på nytt kapitel. Vad ska då hända med mig? Vart tar jag vägen och vilka får jag med mig? Vilka står vid min sida och vilka står kvar men ändå är så långt bort? Jag kan inte se den ljusa tiden denna sommaren och det känns som jag kommer famla runt i totalt vintermörker.
Kommer det att bli bra, kommer jag att bli besviken på allt nytt? Jag kommer antagligen bli besviken, jag älskar mitt liv just nu, allt är verkligen på topp, förutom lite för tungt bagage och lite för många läxor. Men jag har aldrig mått så här bra på många år. Ska det nu förstöras? Jag ska banka sönder den dumma idiotiska människa som kom på att man inte får stanna i utvecklingen och livstrappan.
Så om ni nu ursäktar mig så ska jag leta upp en Edward, så att jag kan få stanna kvar och inte börja om.

Jag älskar er allihop (okej inte er jag inte känner men ni är säkert fina ni med!), men till mina nära vänner, ni är totalt bäst, och nu är det knappt 20 veckor kvar, så jag hoppas att vi får detta till den bästa tiden och att vi fortsätter att vara vänner i framtiden så jag slipper vara ledsen över att mista underbara vänner, för ni växer f*n inte på träd och undrar hur fasen jag kunnat bli så bra på att hitta äpplen! <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0