Vi möts vid skåpen.

Jaha, så var det här sista jullovet över. Har haft ett jättebra lov och för första gången så har jag inte nån lust att gå tillbaka till vardagen, finns många anledningar till detta. Annars brukar jag klättra på väggarna alá spiderman vid detta laget. Menmen imorgon är det skola och plugg som gäller! 24 veckor kvar. I princip, det är så långt till studenten men sen äre minst tre veckor lov (sportlov, påsklov och sen en vecka ledigt precis innan studenten, skööönt!) Kommer bli en bra sista termin iaf och ska ha så roligt som möjligt!
Sååå mina vänner, vi möts vid skåpen imorgon! <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0