Helgen!

Det här är nog den mest mixade helg jag någonsin haft.

Fredag - Skola, spontanbesök av Emelie senare på eftermiddagen. Så jag och mamma jobbade klart med det hon höll på meed, handlade och hämtade henne. Othilia och moster kom och hälsade på på eftermiddagen och jag å Emelie hade det allmänt awesome å tjötade å skrattade som alla andra gånger ;) Sprang även runt en gång i timman typ å "vattnade" katten som är dum i huvvet å inte dricker som hon ska ( men jag älskar henne ändååå).
Lördag - Vaknade kanske vid tio å väckte Emelie med stackarn ;) när vi väl kommit upp så stack vi till bor för att köpa fika med mammi, där var det en tant som trillat å slagit sig så var några som hjälpte henne upp å så fick hon åka in med en tjej till akuten.
När vi sedan kommer hem å ska fika så kommer pappa in å säger att det vart någon å snott skogsgrejjer från han -.- de har alltså vart där på natten å tagit sig tid att skruva loss en gripklo och snott en motorsåg, nya grejjer som pappa köpt å sparat pengar till :( &#(¤)%=#.... så denna natten har jag sovit jätteoroligt....
Men iaf orkar inte lägga mer energi på sånna hemskheter.... Emelie å jag fikade iaf semla å snickerskaka, aaasgött! Sen kollade vi på "Jag saknar dig", bästa filmen om man känner sig på gråthumör ;) Spelade massa kort med och jag ÄGER! hahahah :D
På kvällen sedan så åkte Damen hem och en annan dam kom senare och tittade på melodifestivalen med miig, Detta var då Rutan :D Mycket roligt å vi satt å nynnade på sean banans låt hela tiden, roligt om den hade vunnit hela skiten, de andra länderna hade ju trott att vi var helknäppa....
Söndag - plugg! Och jag är nu färdig med filosofin!

Tack Emelie för helgen å Rut för kvällen! <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0