Jag vill falla ner i dina trygga händer.

Har haft en asbra helg redan och den fortsätter idag!!
I fredags var det dags för ungdomsmöte å kvällen tillbringades med fyra sötisar, kuuul vare!
Igår kom moster och co hit och det blev fika å massa bus med småkusinerna!
Idag har det roliga inte riktigt börjat, men i eftermiddag bär det av till Emelie för ska sova där till imorrn fööör vi är minsann lediga då! Asgött!!! Endast en kvarts svenska, men har man lite flyt så får man ledigt från den (he he he det är bra att vara snäll mot sina lärare så är de sneeela tillbaka)
Så mina fina, ni hör av mig på tisdag, för kommer inte hem förren sent måndag kväll pga dansen! 


Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0