Samma gamla visa

Sitter och pluggar, alltså är det en helt vanlig tråkig dag..
Har precis vattnat katten (inte med vattenkanna utan med en vattenspruta), hon är sjukis och behöver vatten i sig då hon är uttorkad å dessutom har  förstoppning .___. stackars min kisse <3

Annars rullar allt på och jag vill ha påsklov! Har redan lite småplaner och om jag nu inte ska åka iväg så ska jag en av dagarna träffa my old frieeends! Det vill säga Felicia, Frida, Linn och Rut, awesome!! Aslänge sen nu! (Eller ah jag och Rutan ses ju men de andra tre har jag inte sett på ett år tror jag ;O)
Orkar inte skriva mer nu utan nu ska jag och Hjalmar, och de andra fiiiiina författarna ta oss ett snack! Men antar att det mest blir jag som snackar.... era jäääklar ;N
Ses å hööörs!

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0