Soooolen skiiiiiiner!

Våren är nog banne mig den bästa årstiden! Idag har jag varit ute lääääänge, jag somnade nämligen på en madrass på altanen, så gött!
Projektarbetet är klart och allt annat som är kommande med, påsklovet närmar sig och livet leker!
Glad tjej, humöret vände totalt från i veckan, me like!
Annars så har jag dansat "shufflein" dansen å lärt mig den å nu har jag träningsvärk därbak å i benen, haha inte bra, måste lära mig att strecha mer!! (hrmpf inte lärt mig detta på 14 år.... hahah)
Det enda som inte är bra är att twin är iväg till Tyskaland, så jag kommer sakna henne denna vecka ( men hoppas att du har sjuuuuukt kul!!!!! <3

Kommentarer

Skriv nått fint,eller fult, vilket du behagar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail,Please: (bara jag som ser)

Din blogg(Om du har nån):

Här får du kladda bäst du vill:

Trackback
RSS 2.0